četvrtak, 3. prosinca 2015.

Izgubljena-nađena narukvica - nepomjerljivo prijateljstvo


Ovu narukvicu sam dobila od svog tate prije ravno 22 godine. Nisam je vidjela oko 18 godina i sad je ponovo tu :)

Čudni su putevi Gospodnji, sa ljudima, kao i sa ovom narukvicom....
Ostavljena je slučajno kod moje najbolje prijateljice, u nekom pijančenju vjerovatno, u malom mjestu u drugoj državi.
Ta moja prijateljica je prošla svoje uspone i padove, živjele smo jedno vrijeme zajedno u drugom malom mjestu u ovoj državi, bila je svuda, sretala razne ljude i sad živi u Njujorku.
Ja sam prošla svoje uspone i padove, živjela u još dvije države, nalazila se u svakakvim situacijama, sretala razne ljude....i živim na Balkanu.
Moju najbolju prijateljicu nisam vidjela oko 15 godina, ali smo u kontaktu i volimo se :) Dolazila je u ovu državu skoro, ja sam tada bila u nekoj drugoj ali ljubav koja ima čvrste temelje je nepokolebana i stamena - osim što silno želimo da se zagrlimo jednog dana.

Juče me nazvala njena mama, koja je slučajno na kratko u mom gradu i rekla mi je da treba nešto da mi da - našle smo se i, nakon otprilike 18 godina raznoraznih puteva moje prijateljice, mene i narukvice, ta ista narukvica na koju sam odavno zaboravila a koja mi je nekad puno značila, je bila u mojim rukama :)))))
Dobila sam je uz rečenicu: "Ovo je bilo jako važno da ti dam jer mi je rekla da si ti to dobila od tate i da ti je jako stalo do nje"...

Želim da izbjegnem patetiku, ali šta reći na ovo (osim da naglasim da sam se odavno oprostila od te narukvice, misleći da sam je ko zna gdje izgubila)? :) Možda da postoji prijateljstvo koje ni usponi i padovi, razne države i ljudi, dva kontinenta i 15 godina neviđanja ne mogu da unište?! I sve se to simbolizovalo u putu jedne narukvice koja je prije 20 godina s nama prošla sve i svašta a koju danas ponovo gledam...

Bog vidi svakoga i sve puteve i ima puzzle u svojim rukama...ništa ne ispušta iz svojih ruku.

"Ili još, koja žena, ako ima deset srebrnjaka i izgubi jedan, ne zapali svjetiljku, ne pomete kuću i ne traži ga brižno sve dok ne bude pronađen? I kad ga pronađe, ona sakupi svoje susjede i prijateljice, i kaže im: Radujte se sa mnom, jer ja sam ga pronašla, novčić koji sam bila izgubila!"
(Biblija)


1 komentar: